HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Majdnem magamalá székeltem

2011.09.30. 02:44 :: Sajátzsíron

Estefelé a Honvéd utcán haladtam, amikor az Alkotmánynál pirosat kaptam. Be is gurultam a balra kanyarodó sávba, hogy utamat a bringasávon folytathassam. Hallottam, hogy mögöttem halkan és lassan gurul valaki. Gondoltam egy ótós éppen csorog a pirosra, de nem így történt...

Visszapörgetve az idő kerekét úgy egy perccel korábbanra, három sarokkal az Alkotmány előtt találkoztam egy villogó mentőautóval, ami lassan gurult. Éppen utcát kerestek a fiúk (segíteni nem tudtam, mert én belső iránytűvel közlekedek, egyszerűen nem vagyok képes utcaneveket megjegyezni, manapság meg sok értelme úgy sincs, úgyis megváltoznak :D ). Ígyhát én tovább haladtam a Honvédon abban a tudatban, hogy valahol otthagytam őket remélve, hogy megtalálták hova kellett menni.

Vissza is értünk a piroshoz, ahol semmi nyomát nem láttam a villogónak ezért is ugrottam egy kicsit...na jó, egy kicsit nagyobbat, amikor mögöttem benyomták a szirénát. Reflexből balra koordináltam a röppályám és közben köszönetet mondtam a lámpát beállítóknak, hogy sokat kell várni ennél a pirosnál, mert egy ideig elég erősen dobogott a szívem. Beszari vagyok, na. Lehet kiskoromban nem kellett volna annyi X-Aktákat nézni. 

Szólj hozzá!

Címkék: vicces este mentő

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr143266717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása