HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Amikor a tükör veri le a kezed

2011.12.15. 19:54 :: Sajátzsíron

Akkor öntsünk tiszta vizet a kulacsba. Most megírom minden aprócska részletét ama bizonyos szombati napnak, amikor egy autós közlekedőtárs úgy döntött sávon belül megelőz és tükrével elkaszálja a kiskacsóm. Nézzük hogyan is történt ez:

Tehát Kiskörte, Károly körút Deáktól az Astoria felé. Kanyarodó/visszafordító sávból egy autós kiszúr egy parkolót és átvág két sávon és a bringasávon, hogy magáévá tegye. Látom, hogy problémái lesznek a szöggel, ezért balra 'indexelek' és miután meggyőződök róla, hogy bemehetek átlibbentem az autósok sávjába.

Mivel a kanyar után megszűnik a bringasáv, ezért úgy döntöttem inkább a kanyarodóvá alakuló sávban maradok. Ezt már párszor megtettem ugyanígy parkoló autók miatt, akik előszeretettel álldogálnak a zebra elé. Eddig egy autósnak se volt vele baja. A bringasáv végén lévő megoldás egyébként is veszélyes, mivel a sáv olyan vékonnyá válik azon a ponton, hogy bringás és autós nem fér meg egymás mellett.

Igen, takarodnom kellett volna vissza. Igen, hülye voltam, mert úgy gondoltam szorult egy kis jóindulat emberünkbe és egyébként is alig volt forgalom.

De elég a magyarázkodásból. Vissza a Körútra. Hősünk rövid dudálással adja tudtomra nemtetszését. Erre én rögtön kiteszem a bal kezem és 'lassíts' jelzést adok neki. A tenyerem felé nyitottan előre-hátra mozgatom. Nem a középső ujjam kapta, soha nem szoktam mutogatni, csak integetni és puszikat dobálni. Tehát most már ketten voltunk szabálytalanok (mert ugye a duda nem anyukámba visszaküldésre való).

Ezen a ponton éreztem, hogy itt baj lesz. Nézek hátra és egy nagy kék foltot látok veszélyesen közel. A lassító jelzést adó kezem meg megkapja az úriember válaszát: nem b@zdmeg!

Nem fájt, de nagyon nem tetszett. Négyen voltunk az úton: a taxis a belsőben, hősünk, a később piroson áthajtó, aki bőven mögöttünk jött és én az 'akadály'. Három, tulajdonképp két autó, két sáv és egy bringás. Ha ezt nem tudja valaki megoldani annak hogyan lehet jogsija?

És persze jött a slusszpoén, ami miatt nem szép véleménnyel vagyok hősünkről. Végül a kierőszakolt kanyarodósávból erős fékezéssel átsorol a taxi mögé a belsőbe...

Itt szeretném leszögezni, hogy nem az autósokat utálom, hanem a parasztokat.

3 komment

Címkék: baleset bunkók szabálytalan bringasáv

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr963466775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pirata 2011.12.16. 21:27:02

Megfeküdte a lelked az autós? :) Ha ez megnyugtat: ugyanúgy mentem volna, mint te. Egy pillanatra átfutott rajtam, hogy esetleg utol lehetne érni, de akkor ugyanolyan lennék, mint ő.
Nem, nem kellett volna visszatakarodnod.
Az, hogy azt hitted, szorult belé jóindulat, nem hülyeség, általában olyan hozzáállást várunk, amilyen a miénk.
Hátszelet! :)

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2011.12.17. 11:11:40

@pirata: Köszi! Igazság szerint én már túltettem magam rajta. Ha nem így lenne, akkor lassan olyan frusztrált pénisz lennék, mint például ez az emberke volt és vagy nem mernék a nyeregbe ülni vagy vennék egy vaskos láncot és legközelebb utána mennék.
A poszt csak azért született meg, mert CM-es fórumon, amikor kikerült ez a videót megindult egy 'kisebb' vita, ahol láthattam mennyi kérdés felmerült egyesekben. Úgyhogy még egyszer utoljára átéltem azt a fél percet, hátha ez segít mindenkinek megérteni, hogy tök mindegy, hogy szabályos vagyok vagy szabálytalan, amikor nem megyek vissza a sávomba akkor se jogosítja fel semmi az autóst arra, hogy veszélyeztesse a tyúksz@ros életem. Legközelebb a piroson átrohanó gyalogost üti el büntiből?

pirata 2011.12.17. 15:50:23

@Urban Biker: A CM-fórumon nem kívántam hozzászólni, mert nagyjából egy kérdés sem merült fel, csak egy vélemény, hogy nincs igazad, de az már annyira erőszakosan, hogy komolyan vártam, mikor csapják el a veled egy véleményen lévők kezét tükörrel. Mellesleg, ha nem is lett volna igazad, akkor sem büntethet. Nyilván sokat segítene az esőerdők, a bálnák stb. helyzetén, ha az emberek a vélt vagy akár valós sérelmekre azonnal fizikai megtorlással válaszolnának, de talán mégsem ez a megoldás.
Autós társunknak pedig gratula, hogy egy három másodperces semmiségen milyen szépen, önállóan tudta feltuningolni magát, nyelve egy ökölnyi ideget a gyomrába. :)
süti beállítások módosítása