HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Bringázom a munkába 2. rész

2012.02.19. 16:04 :: Sajátzsíron

Február 6. - február 10.

Esett a hó én meg besz@rtam. Fel is pattantam az alternatívára: BKV. Az eredmény:

  • 4 borzalmas reggel.
  • -1960 rossz magyar pénz (7x280 Ft gyüjtőjegy). Azért csak 7, mert egyszer annyira csurig volt a busz, hogy max a busz plafonján mászva tudtam volna eljutni a lukasztóig. 

Ismétlem magam, de leírom megint, a sarki megállóba 4 járat is megáll ezek közül kettő a 7-es és 173-as. Így is az első nap 10 percet vártam a hidegben aztán felküzdöttem magam az alsó lépcsőre, amikoris egy széltében rendesen megnőtt úriember beugrott mögém, majd a hasával jelezte, hogy ugorjak már ugyan fel teljesen a buszra, mert ő fel fog szállni és nem érdekli, hogy én útban vagyok. Köszönhetően neki közeli testi kontaktusba kerülhettem 2 másik utastárssal majd imádkozhattam, hogy a busz nem fog kanyarogni és fékezni se, merthogy kapaszkodni elég neccesen tudtam.

Egy másik reggelen ugyanezt egy hajléktalan játszotta el velem. Ekkor az utastársak felettébb megértően szintúgy menekülni kezdtek az ajtó környékéről így volt helyem és csak majdnem simulhattam neki egy 'enyhén' piszkos ruházatú és kétes illatú utcán lakó férfiúnak.

Csütörtökön aztán a BKV élménypark úgy érezte, hogy azért a rakás pénzért, amit azért a 4 megállóért fizetek itt az ideje, hogy igazi élményt is nyújtson a mocskon, kétes állapotú autóbuszokon, hering feelingen kívül.
7-es busz. Uránia és Astoria között egyszercsak kinyitódik menetközben a második ajtó. Szerencsére már nem volt annyira tömött a busz, mint mikor felszálltam.
Mindenki csak pislog, senki nem szólna a sofőrnek (én hátul álltam, ha sikítok se hall meg). Úgy fél perc alatt kapcsolt a vezér. Megálltunk, ajtót nyitott (meg is próbált pár ember leszállni, de rögtön rájuk csapta) majd mentünk tovább. Az első beszólását sajnos nem hallottam jól, de az Astoria előtt még azt is megjegyezte, hogy kedves utasok, erre van a vészjelző gomb. Most ezen jót mosolyogtam volna, ha nem egy potenciálisan élteveszélyes dologról lett volna szó. Nah, meg ha nem lettem volna tanuja már többször annak, ahogyan látványosan letojják a sofőrök a vészjelzést.

Itt besokalltam és végül pénteken visszaültem a bringára. Hétvégén pedig szerválltam egy MTB-ot, hogy bármekkora is legyen a hó, akkor se kelljen még egyszer az életem a BKV kezébe rakni.

Azért vicces része is volt a BKV-zásnak. Akárhányszor lukasztottam egy rakás ember elkezdett zavartan körbenézni ellenőröket keresve :D

Péntek reggel aztán üdvözölt is újra az utakon egy kedves Mitshubishis, akinek muszáj volt megelőznie, hogy aztán a következő sarkon (úgy 30 méterrel később) jobbra kanyarodjon...

 

2 komment

Címkék: bkv vicces közel volt bringázom a munkába

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr844134981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanus 2012.02.20. 10:52:03

Akkor már értem miért nem volt új bejegyzés. Én is letettem a bicót, na nem azért mert havazott, hanem mert olyan mocskot állított elő a fehér hóból a közútkezelő, hogy sajnáltam szegény kétkerekűvel belehajtani. Azt a 3,5 km-t meg a munkahelyig inkább sétáltam mint buszoztam. Most, hogy olvad, végre ismét nyeregbe lehet pattanni, már járhatóak az utak mifelénk is, csak a fröcskölésekre kell ügyelni.
A "városi terepjárósoktól" - szerintem tiltani kellene ezt a kategóriát- itt minálunk sem lehet különb manővereket várni sajnos, azt hiszik, ha nagyok, akkor mindent lehet...

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.20. 11:04:19

@Sanus: A múlthetet már végigtekertem, még a héten összeszedem és lehet majd nézni a havas videókat. Felettébb vicces volt.

És igen, a mocsok visszataszító tud lenni. Minden nap moshattam le a bringákat. A péntek vitte a pálmát a 2 centis latyakkal a Kiskörte bringasávban. Csak úgy fröcsköltem mindenfelé. Hiába az első-hátsó sárvédő állt rajtam a mocsok.

Hétvégén is pont ezért nem ültem nyeregbe, mert hiába volt szép napos idő, olvadt a maradék hó és valami orbitális mocsok volt az egész Belvárosban.

A terepjárósok meg...elvenném az összestől, aki nem tudja mi az a földút. Ha emberkedni akarnak tegyék egy Smartban, nah ahhoz kell igazán tökösnek lenni :D
süti beállítások módosítása