HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Egy kedd reggel (majdnem) 3 percben

2011.08.29. 07:00 :: Sajátzsíron

  Mindigis mondtam, hogy nagy élmény forgalomban tekerni. Nos múlthét kedden az autóstársak (és egy bringás) segítségével sikerült a városi bringázás 'szépségeit' kevesebb, mint 3 percbe lesűríteni.
  A helyszín az Izabella utca. Átlagos kis belvárosi utca ez, két oldalt általában csurigparkolva, de legalább szép vaskosak a sávok így annyira nem zargatja az autósok lelkivilágát, hogy van pofám az ajtózónán kívül rakni.

  Tekerjünk akkor most gyorsan végig (Andrássyig) rajta. Kezdetnek a Pesti Magyar Színház mellett parkoló kamionokat kikerülő kedveskéknek küldenék innen egy virtuális csókot. Attól, hogy én bringán ülök még nekem van elsőbbségem a saját sávomban. Az első két kocsinál még azt mondom csak-csak elférünk boldog együttélésben, átfértem végülis szépen lassan lehúzódva, de a videón is látszik, hogy a trolis simán látott már jóval előre mégis betuszkolt az üres parkolóba (ha az nincs ott akkor szép palacsinta lett volna belőlem). Sebaj, ezt is túléltem.
  Nézek előre, a halálközeli élményem már rég feledőben, amikor látom, hogy valaki "elakadt". Mikor már végre kerülném ki pár méterrel előttem kivágja a balra indexet és már megy is a drága. Esküszöm elkezdek az ilyenektől beszedni 100 forintokat fékbetétre.
  Mindegy, mély levegő, tekerünk tovább. Hallom, hogy mögöttem jön valaki nagy lendülettel, de látom, hogy szemből épp elengedett a lámpa egy adag embert így gondoltam csak nem előznek. Hát de. Az első még nem volt annyira szivetdobogtató, de a második már egy kicsit közelre sikeredett úgy, hogy direkt húzódtam lefelé, mert tudtam, hogy nem bírja ki. Mindezt azért, hogy utána beállhasson a sor végére 10 méterrel arrébb.
  A sarkon látunk egy parasztot, aki talált magának egy parkolót szépen a járdán. A sor meg egy másik drágaság miatt áll, aki pedig az Izabellát használja éppen ingyenes parkolónak.
  De nini, mielőtt még csak autósokról szólna ez a poszt felbukkan a szokásos szabálytalan bringás, aki hamar járdahuszárrá lép elő és az egyébkéntis szűkös járdán beelőzi a sort (ami bármelyik másodpercben elindulhat) majd szépen bevág a troli elé, ami a kereszteződés után rögtön megáll.
  Időközben elindulok én is és majdnem el is csapok egy úriembert, akinek nagyon reggel van még és úgy tűnik ilyenkor nem képes megkülönböztetni a pirosat a zöldtől.
   Zárványként pedig a kedves kis szabálytalankodónk van annyira tökös, hogy a szervízuton átlibbenjen a piroson, de az Andrássyn már nem meri bevállalni ezt a manővert, mert ő "okosan" pirosozik.

Szólj hozzá!

Címkék: parkolás bunkók járdahuszár életveszélyes bringás közel volt

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr843186692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása