HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Miért szivatjuk egymást?

2011.09.11. 21:26 :: Sajátzsíron

Ma tekerek teljes nyugalomban a Wesselényin szépen ajtónyira még olyan részen, ahol ilyen esetben pont elfér mellettem egy kocsi, egy kicsit közel ugyan, de nagyon nem zavar, amíg nem kövérgázzal előznek, hogy még a parókám is lerepül.

Vissza az idilli városi bringás képhez. 3 kocsi jön mögöttem, egy pedig mellettem éppen előz tehát a mozgásterem erősen leredukálódik, amikoris a járdáról, kisfurgon takarásából úriember összehajtható kis bringáján kilibben elém és nagy nyugalommal teker (kacsázik) felém az út (nekem) jobb oldalán, természetesen. Szerencsémre a mögöttem érkező autós nem mászott az engem lehagyó seggébe és, amint jeleztem neki, hogy helyzet van lassított is és hagyott kerülni egyet.

Nem fogok az egyirányúzásról papolni, aki tojik a szabályokra azt úgyse hatom meg itt betűkkel, de azt nem csípem, amikor valaki az én testi épségemmel játszadozik. Ha egyszer lusta vagy körbetekerni a háztömböt legalább az út másik oldalán szórakozz a saját életeddel...

Bár most, hogy belegondolok egyszer már ugyanígy Wesselényin egy ilyen is okozott gondot és vészfékezést a részemről, amikor az engem előző autó bal oldalán egyszercsak előbukkant egy bamba barom. Szerencsétlen autós hírtelen nem tudta melyikőnket lapítsa ki.

Nem, nem vagyok hülye, nem felejtettem el videót csatolni a bejegyzéshez, sajnos lemerültem mire szembetalálkoztam ezzel a drágasággal.

Szólj hozzá!

Címkék: bunkók egyirányú rendes autós életveszélyes bringás közel volt

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr733219387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása