HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Who let the dogs out?

2011.12.03. 12:06 :: Sajátzsíron

Újra tél van. Csak szólok, hátha nem vettétek még észre. Amíg azonban nincs nyakig hó én tovább tekerek csak kicsit több ruhában. Ilyen szempontból útálom a telet. Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nekem vagy fél óra mire felöltözöm (-_-).

Nade ez a kis akadály nem állít meg abban, hogy nyakamba vegyem a várost. Viszont a sálamat már kénytelen vagyok állandóan hordani az arcomon, ami nem is lenne probléma, de pár éve vicces kedvemben egy koponyát ábrázoló csősálat vettem erre a célra és úgy tűnik nem csak humanoidokat tudok vele kicsit megijeszteni, hanem bizony a kutyusok réme is lettem egyúttal.

 

1 komment

Címkék: vicces tekerni jó

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr493433586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pirata 2011.12.18. 13:11:02

Nem vagyok lány. :) A téli ruhához ezért nem kell fél óra. Simán felöltözöm 25 perc alatt... :D
süti beállítások módosítása