HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Egy csokor bringás bénázás

2012.01.23. 22:31 :: Sajátzsíron

Újabban kicsit hanyagoltam a blogot, mert sok a meló, vizsgák (és még tudok egy rakás kifogást...na jó nem, de rohadt jól hangzik, hogy ilyen fontos ember vagyok).

Csapjunk gyorsan a küllők közé (figyelem: ezt nem ajánlom senkinek se véghezvinni!). Tehát csokorban dobok ide most egy rakás videót, merthogy a Youtube accountom folyamatosan frissül csak a blog.hu torkán lenyomáshoz vagyok eszeveszett lusta...úgy értem, elfoglalt.

Rendes leszek és a sok rossz autós után most idevágok pár bringást, akik miatt irulhatunk-pirulhatunk mi mind, akik nyeregbe ülnek.

 

Ejnye. Legalább a mancsát kitehette volna egy kicsit balra. Az volt a mákja, hogy mint KRESZ náci ilyen helyen nem előzök pedig nagyon viszketett a lábam.

Kedves Hölgytársaim! Nem kell a barátotokat mindenhova követni, főleg ha ekkora ésszel lett ellátva.

Troli takarásából át a piroson. Mákja volt, hogy az autós figyelt. Illene megköszönni neki, hogy nem csapott el.

Combo Bonus!!!

Ha nem nézel ugye, akkor nem is fogsz észrevenni. Tudom szólhattam volna, de épp a belem köptem ki.

 


És igen, én is lehetek hülye. Kicsit elszámoltam a féktávom, de szerencsére a drótszamaras sorstársam megértette a szitut és még egy nagy mosolyt is kaptam tőle késöbb a Köröndnél. Innen is még egyszer bocsi!

 

2 komment

Címkék: vicces este szabálytalan egyirányú bringasáv életveszélyes bringás hogyan tekerj közel volt tekerni jó

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr503742127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanus 2012.02.02. 09:38:30

A 2., 3. és 4. videok szereplői a frászt hozták rám... Azon csodálkozom, hogy még élnek... Azon viszont nem, hogy a fajtájuk miatt az autósok egy része nem szíveli a kerékpárosokat, ha ilyen mutatvényokkal "kápráztatják" el a többi közlekedőt.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.02. 09:59:49

@Sanus: Hát igen, ez a nagy baj, hogy az ügyeskedésükkel, minket, normálisan tekerőket hoznak hátrányba. Ezért is pakolom fel őket is, hátha egy-két ember magára ismer, elgondolkodik és legközelebb már okosabban ül a nyeregbe.
(Ez vonatkozik rám is, mert én is sokat tanulok a saját videóimból :) )
süti beállítások módosítása