HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Hull a hó és hózik-zik-zik, nah ki zakózik-zik-zik?

2012.02.05. 14:33 :: Sajátzsíron

Elől: Continental Touring Plus 28 - többször kihúzott a bajból
Hátul: Vittoria Rubinho 25 - a leggyengébb láncszem
Bizton állíthatom, most már tapasztalatból, hogy egyik sem igazán téli tekergésre készült.

Aki perecért jött azt el kell szomorítsam, nem sikerült elnyalnom. Egyszer nagyon közel kerültem hozzá, de hála az SPD cipőnek vissza tudtam rántani a szökésben lévő hátsó slick gumit. Mindezt természetesen vagy 5 ember előtt sikerült előadni. Remélem legalább ők jót mulattak, mert én nem annyira. Najó, marha jót mulattam én is. Az egész utat végigmosolyogtam.

Mielőtt megkapom, hogy felelőtlen dolog felkészületlenül közúton bringázni: nulla forgalom volt. Komolyan. Egész utam során kemény 3 autó került mögém (ők is egyszerre) és az elől haladó terepjáró szépen kivárt tisztes távolságban, amíg egy tiszta úthoz nem értünk és ott előzött (00:03-nál látható a videón). Nagy forgalomban eszembe se jutna így rulettezni és másoknak se ajánlom. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr124068006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása