HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

BMW

2012.03.29. 06:30 :: Sajátzsíron

Az utakat használók számára ez a három betű elég ahhoz, hogy el tudják képzelni mi fog következni. Rögtön két videót is megosztok Veletek, hogy duplázzuk az élvezetet. Itt felhívnám a figyelmet arra, hogy bizony láttam én már BMW-ben rendes embert is ülni. Valaki még?

Félelmetesen centizte a bringasávot, úgyhogy inkább nem előztem, így tanuja lehettem annak, hogy szegény bizony rokkant, mert hát mi másért állna be a rokihelyre. És milyen szépen beállt...
Figyelem, nem kétlem a rokkantságát. Bárki járhat ilyen rosszul, tudom, hogy nem minden rokkant Suzukival jár, a hangsúly itt azon van, ahogy viselkedett a bringasáv mellett, majd ahogyan félig rálógva hagyta a nem pici kocsiját.

Elég feszéjező érzés az, amikor az ember úgy teker, hogy a jobbján gurulgat kifelé éppen valaki. Csak egy kövérecske gáz és máris reppenek egyet. Az még kellemetlenebb, amikor valaki nem tudja normálisan vezetni az autóját és a szembesávból egyszercsak feléd indul meg.

2 komment

Címkék: bmw szabálytalan taxis bringasáv közel volt

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr444338962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imittto 2012.03.31. 23:16:22

" láttam én már BMW-ben rendes embert is ülni. Valaki még? " - nekem volt, ráadásul nem is egy aprócska darab...vicces volt hogy értetlenül néznek mikor megállok gyalogátkelő előtt :) Hiába, az előítéletek. Ilyen is van, bár nekem nem "rajoskodni" kellett, meg megmutatni hogy telik rá, egyszerűen csak gyerekkori álmom volt hogy egyszer lesz egy hetesem v8 mocival...viszont azt is jó kresz nácihoz méltóan használtam. Szóval ilyen is van :)

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.04.01. 10:07:17

@imittto: Egy élő és mozgó rendes BMW-s! :D
Sajnos az a gáz, hogy vannak bizonyos autótípusok, amiket a tulkok kipécéznek maguknak és elkezdenek azokkal járni, ezzel hazavágva a márka imidzsét itthon és az emberek már észre se veszik, amikor normális ember ül az ilyen autó volánja mögött.
süti beállítások módosítása