HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Városi Fogócska egy Porsche-vel

2012.04.06. 21:17 :: Sajátzsíron

Az előző negatív poszt után most jöjjön az ok, amiért a rosszabb napok után is simán megéri visszaülni. Mindig mondom azoknak, akik még nem részesei a városi bringázásnak, hogy igenis jó dolog ez. Mióta két keréken közlekedem saját hajtással sokkal többet mosolygok és minden nap történik valami, ami feldob. Egy-egy sisak kamerákhoz szokott turista észrevesz és megindul a nagy vigyorral kalimpálás és "helloooooo"-zás:

Hála annak, hogy nem vesz körbe egy vasdoboz a puhatestűekkel is lehet egy-egy gyors beszélgetést lezavarni. Pirosnál beszélgettem már a KRESZ által előírt felszerelésről, országúti kerekekről, a kamerámról, mennyire fogyaszt a bringázás, néhány elveszett turista is megtalált már, futtában kaptam már mindenféle bekiabálást a hajrától kezdve a szép a bringádon át mindent.

A pici emberkék kifejezetten érdekfeszítőnek találtak télen, amikor a csontvázas sálamban tekertem. Sok-sok mosolyt kaptam tőlük és sok kis kéz integetett már nekem kifelé autókból. Igyekszem az új generációra különösképp jó benyomást gyakorolni, minden apró kerekesnek köszönök, mondok pár biztató szót vagy éppen integetek. Róluk nem lesz videó, mert kiskorúak és mert annyira picik, hogy sokszor semmi se látszódik a videón.

Az autósokkal/motorosokkal/buszosokkal is lehet jókat játszani. Nem egyszer néztünk már össze pirosnál egy sofőrrel aztán zöldre váltott a lámpa és hát 20-30-ig én vagyok általában a nyerő ló. Még sportmotort is vertem már rövidtávon...az más kérdés, hogyan, de a lényeg, hogy megtörtént és videóbizonyíték is van rá.
Pár napja pedig egy Porsche Cayman S-t sikerült a Király utcában megkergetni. A vége felé már kezdte zavarni a dolog és beletaposott, de ez egy 30-as zóna tele fekvőrendőrrel, úgyhogy esélye se volt otthagyni. Az állandó vigyorom nem csak a szépséges hangjának volt köszönhető, hanem annak is, hogy tudtam, hogy az utca végén sor lesz így jó pár perccel hamarabb fogok átjutni a lámpán, mint ő, mivel ez egy szivatós, rövid piros, ahol sokszor sétálnak át a piroson a gyalogok így 2-3 autó jó ha kifér.

4 komment

Címkék: porsche vicces tekerni jó

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr214368675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fon Helsing 2012.04.08. 23:51:15

Érdekes így ebből a szegmensből látni a forgalmat.
Azt viszont nem tudom a személyiségi jogok miatt nem kellene-e kitakarnod a rendszámokat vagy egy részüket a felvételen?! Ezt most nem rosszindulatból csak kíváncsiságból kérdezem.
Amúgy sokszor van probléma bringásokkal, tisztelet a kivételnek, de nézzük meg a Te felvételeden is hány bringás jön szembe az egyirányú utcában szabálytalanul!

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.04.09. 00:45:28

@Fon Helsing: Üdv a blogon! A hatályos törvények szerint nem kell kitakarnom semmit (csak rendőröket). Mielőtt belevágtam a kamerázásba utánanéztem direkt, vért izzadnék ha mindenkt takargatni kéne :D. Azóta egyébként volt a rendőrséggel dolgom, ők se kértek meg takargatásra.
Ami meg a bringásokat illeti...láttad is hogy ráztam a fejem. Sajnos nem túl rózsás a helyzet, főleg most, hogy kitavaszodott. Rutinosabb (és szabálykövető) bringásokkal szoktuk azt mondani, hogy nekünk ilyenkor kéne letenni a vasat, mert ez a rajzás nem csak autósokra és gyalogosokra, hanem ránk is rohadt veszélyes (kivilágítatlanul jön szembe a bringaúton, nem 'indexel', nem néz körül stb. stb.). Sokuknak lövése nincs a KRESZ rájuk vonatkozó paragrafusairól és ha megpróbálod elmagyarázni neki, közli, hogy dehát ő bringázik, arra nem vonatkoznak szabályok, ő úgy megy, ahogy a legrövidebb. Párszor agancsot akasztottam már egy-két okossal, de amikor a Kerékpárosklub közölte, hogy lehet járdázni ha "vendégként" teszed én ott feladtam a harcot. Még én voltam a rossz, hogy miért pattogok, hogy illene inkább megtanulni közlekedni, ha meg félsz ott a BKV...

pelineke19 2012.04.10. 23:43:47

Én is szeretek bringázni, de én inkább a hétvégi, egyszerű kiruccanás híve vagyok. Mondjuk nem is lakom Pesten :)

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.04.10. 23:59:47

@pelineke19: Üdv Neked is a blogon!

Ezért jó a bringa, mert sokmindenre használható. Közlekedni, sportolni vagy csak kikapcsolódni, ahogy Te is teszed.

Megkérdezhetem merre szoktál tekerni? Nyáron igyekszem kimozdulni a városból és országot látni kétkeréken, úgyhogy most keresem a bringabarát, szép helyeket.
süti beállítások módosítása