HTML

Saját zsíron

Saját zsíron: országúti bringás szleng arra, amikor valaki egyedül szeli a kilómétereket a szélárnyék oltalma nélkül.

Itt belekukkanthatsz a városi bringázás szépségeibe és mocskába HD-ben.
Nézzük ki hogyan tud közlekedni, mennyire vagyunk partnerek az utakon...

Kameráim

roam.PNG

Hosszabbacska kamera körkép azoknak, akiket nem csak a tekerés érdekel, hanem a forgatás is

Facebook

Nem én vagyok a Batman

2012.05.02. 13:35 :: Sajátzsíron

Elcseszett egy világban élünk, de úgy tűnik nekem kell megmagyarázni, hogy miért is jelentettem fel valakit, aki majdnem kinyírt. Mivel se időm, se energiám nincs azt a több száz kommentet átnyálazni, amelyet a feljelentésem története generált itt válaszolnék egy rakás általános kérdésre, felvetésre.
Kezdjük azzal, hogy leírom hogyan is zajlott a jelenet, mert a kamerán az egész sztori nem látszik és elég sok embernek elég élénk a fantáziája. Természetesen nem hobbim azzal játszani, hogy megnézem melyik autósnak van vér a pucájában ahhoz, hogy elüssön. Ha ez így lenne nem húzódtam volna le... 
 
Natehát bringázom a Királyon, iszonyatos széllökések kíséretében, egy nyugodt vasárnap, amikor alig van forgalom. Szokásomhoz híven jobbra lehúzódva tekerek, de még nem az ajtózónában hiszen a KRESZ szerint én is felelős vagyok ha rámnyitják az ajtót tehát balesetveszélyt hárítok el azzal, hogy beljebb tekerek. Mivel ismerem a környéket tudom, hogy jön a buszsáv, amiben nem tekerhetek (ha nincs tábla és felfestés, akkor tilos) így kiteszem a bal kezem majd hátranézek. Ekkor még messzebb és bőven féktávon kívül volt a Hondás. Elkezdek behúzódni a sávba, ekkor észlelem, hogy a Hondás nem akar észrevenni és továbbra is elég nagy sebességgel érkezik. Amikor látom, hogy esélye nem lesz előzni, mert szembe jönnek és fékezni se fog, hogy a Merci mögött tudjon elmenni mellettem azonnal a buszsávba menekültem, de ez se volt elég, mert a Merci miatt átkényszerült oda is, ahol aztán közel kerültünk, kaptam egy kedves simogatást a tükörtől majd ő tova haladt szabálytalanul.
 
Az előző bekezdés választ is ad egy állandó kérdésre. Ha tudod, hogy jön mögötted ezerrel miért nem ész a buszsávba? Hallottam, hogy jön, azonnal a buszsávba mentem. Ennyi. Nem volt semmi merev szabálykövetés. Abban a pillanatban, hogy levágtam, hogy vészhelyzet lesz menekültem. Nem is értem hogy a fenébe gondolhatja bárki is, hogy nekiállok emberkedni egy terepjáróval, amikor én egy cangán ülök. De azért örülök, hogy sokan annyira tökösnek néznek, hogy le merek büntetni egy terepjárót.
 
Miért kamerázom? Meg kell nézni a videóim. Van köztük jópár béna bringás, autós és, amit a legjobban imádok, egy rakás vicces jelenet is. Ez olyan, mintha megkérdeznéd, hogy valaki miért fényképezget a nyaralásán. Azért, hogy az élmények vele maradjanak. Ennyi. Három hónap kamerázás után jelentettem fel a már sokadik embert, aki veszélybe sodort. Aki szerint csendesen kéne tűrnöm az nem érti mire is van a rendőrség.
 
Mi volt ebben a durva? Vagyok bringával együtt 65 kiló talán, neki ott a több tonnás vas, amit centikre vitt el mellettem úgy, hogy a veszély elhárítására csak én tettem lépést. Az hogy megmenekültem csak a mázlin múlott, hogy volt hely menekülni és hogy még időben érzékeltem a bajt. Az, hogy miután elmegy mellettem fékez, azt nem gondolhatja senki komolyan, hogy az a frontális ütközés és a bringás elnyalásának megelőzésére történt. Egyszerűen rájött, hogy 50-nel nem tudja majd bevenni a kanyart.
 
"Mocskoskötschög bringás vagy". Egészségedre.
 
"Takarodj a buszsávba". Pfff, ha betartom a KRESZ-t az a baj, ha meg nem, akkor meg az. Ha eldöntöttétek melyik felel meg szóljatok. Ja és tudom, hogy a merev szabálykövetés nem tesz jót az egészségre. Láttátok hol tekertem, amikor elment mellettem a Honda? A buszsávban bizony.
 
Hangosan zenét hallgatsz! Életveszélyes vagy! Akik ezt állítják egyértelműen nem látták más videóim sem. A zene egy kormányra erősített telefonból szól. Köbö annyira "zavar", mint autóst a rádió. Sőt, mivel nekem nincs fém a fejem körül még jobban is hallok, mint egy autós.

Szólj hozzá!

Címkék: szabálytalan közel volt

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatzsiron.blog.hu/api/trackback/id/tr944484179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása